.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قالیباف به بهشت نزدیکتر شد
گویا دولت هم چندان مایل نیست اداره پایتخت را به دست کسی بسپارد که مدیریتش باعث ایجاد بحران های متعدد و حاشیه سازی های گوناگون برای دولت نوپای روحانی بشود لذا شنیده شده که دولتی ها هم چندان برای تغییر شهردار کنونی تهران عجله ندارند و بیشتر مایل به حفظ ارامش در پایتخت و پرهیز از حاشیه ها هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از دانا این روزها بین اعضای جدید شورای شهر تهران چانه زنی بر سر شهردار آینده با جدیت پیگیری می شود و برخی اعضا تلاش می کنند تا به جز قالیباف گزینه دیگری را وارد ساختمان بهشت کنند . این عده به جناح اصلاح طلب نزدیک هستند و بسیار مایلند فرد دیگری به جز قالیباف شهردار تهران شود ، کسی مانند محسن هاشمی رفسنجانی . البته این عده از حمایتهای دولت آینده هم برخوردارند و بعید نیست برای جلب رضایت اعضا از اهرم قدرت نرم دولت نیز استفاده کنند.

اما با این احوال تعداد اصولگرایان راه یافته به شورای شهر بیش از اصلاح طلبان است و قالیباف هم در میان این عده رای کاملی دارد. تنها نگرانی طرفداران قالیباف طیف مستقل شورای شهر و اصلاح طلبان است که گویا در آخرین جلسه اعضای منتخب شورا ، قالیباف توانسته با صحبتهای خود نظر اکثریت حاضرین را به خود جلب کرده و بختش را برای رسیدن به ساختمان بهست به نحو چشمگیری افزایش دهد.

در این جلسه سوالات متعددی از قالیباف صورت گرفته و او در سخنانش نشان داده است که تسلط خوبی بر حوزه مدیریت شهری و تعامل با گروههای مختلف دارد.

از سوی دیگر عدم توانمندی گزینه های دیگر برای اداره شهر تهران بخت قالیباف را در رقابت با رقبا افزایش داده است ضمن این که گفته می شود باوجود برخی خبر سازی ها ، هنوز هیچ کس به طور رسمی با محسن هاشمی برای پذیرفتن شهرداری تهران وارد مذاکره نشده است.

سوای این موضوع گویا دولت هم چندان مایل نیست اداره پایتخت را به دست کسی بسپارد که مدیریتش باعث ایجاد بحران های متعدد و حاشیه سازی های گوناگون برای دولت نوپای روحانی بشود لذا شنیده شده که دولتی ها هم چندان برای تغییر شهردار کنونی تهران عجله ندارد و بیشتر مایل به حفظ ارامش در پایتخت و پرهیز از حاشیه ها هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.